tirsdag 10. januar 2017

Kristin prøver ting hun ikke kan: Aerial-aktiviteter

Jeg har lenge hatt et mål om å prøve en ny idrett hvert semester. Dette har ført til at jeg har prøvd utallig mange forskjellige idretter. Noen har falt i smak, noen har jeg fortsatt med, og noen ha rjeg vært mindre begeistret for. Jeg har uansett hatt det utrlig gøy med å prøve ut disse mange forskjellige tingene!

Noe av det jeg har prøvd er Pole Fitness (UTROLIG gøy!), Trampoline (Både for gøy og som fast trening!), Vannski, Roing og Klattring.

Det nyeste nå er derimot Aero-aktiviteter! Jeg har så langt prøvd meg på "Silks", som altså er stretchy bånd som henger fra taket. Det er utrolig mye teknikk som ligger bak dette, og siden jeg prøvde å kompensere for dårlig teknikk med å bruke muskler ble jeg veldig fort sliten. Men det var utrolig gøy! Jeg følte også at det gikk fremover og at jeg fikk til ganske mye på den timen jeg var der. MEn gjett om jeg ble støl!!

Neste jeg skal prøve nå er Aerial Hoop, som er en ring som henger fra taket. Det blir spennende å se hvem av disse som er vanskligst og morsomst. Problemet med begge er desverre at de er relativt dyre.

Andre aktiviteter jeg vurderer å prøve er Trapeeze, både statisk og svingene? Eller har du noen andre tips til Aerial aktiviteter jeg bør prøve ut?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar