onsdag 4. mars 2015

Quest bar - Hvem er best?

Jeg har fått helt dilla på quest barer og har prøvd noen få nå. Det billigste stedet jeg har funnet er på harry-handel i Sverige, så annbefaler å kjøpe noen hvis du noen gang er innom!

Min favorittbar er Chocolate chip cookie dough. Den inneholder biter med sjokolade, og det er grunnen til at jeg syns den smaker så fantastisk godt som den gjør!




En annen god bar er cookies and cream. Den smaker nesten som ekte cookies and cream, og har ikke den falske smaken som mange andre barer har! Bitene i baren gjør den også ekstra spennende!



Den værste baren jeg har smakt er Chocolate peanut butter. Det høres godt ut, ikke sant? Men den smakte som kakaopulver og var veldig tørr, så den vil jeg annbefale andre å holde seg unna!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar