tirsdag 10. mars 2015

Viljestyrke - Ny 3000m test

I går skulle jeg ha en rolig løpeøkt. en sånn med lav puls som treningsprogrammet fra Garmin sier jeg skal ha. Meeen, jeg syns det er virkelig kjedelig. Jeg har lyst til å bli svett og sliten og helst ikke trene alt for lenge. Så etter 35 minutter med puls på 150 ga jeg meg. Og bestemte meg for å ta en 3000m test i stedenfor!

Som jeg sa i sist post så er målet mitt å klare 3000m på 15 minutter. For å få til det måtte jeg ha mølla på 12 i fart. Jeg satte den på 12 og begynte å løpe. Etter 1000m var jeg sliten. Etter 2000m var jeg utslitt. Derfra gikk det kun på viljestyrke og det siste minuttet satte jeg inn en spurt.

Total tid: 14.53! Yay!

Stolt og utslitt! Men jeg sliter altså litt med å følge det treningsporgrammet jeg egentlig skal følge. Jaja. Ny mulighet i dag for det ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar