onsdag 7. september 2016

En joggetur ikke helt etter planen

I dag var planen min å jogge 5 km før jeg dro på treningssenteret for å trene litt styrke. Dessverre gikk ikke dette helt etter planen i dag
Det begynte bra - Jeg fikk på meg joggeskoene og pulsbeltet å la på tur. Været var fint, men med gode muligheter for regn i nærstående fremtid. Jeg passerte de første kilometerne uten store problemer, selv om beina var litt tunge i dag. Jeg hadde snudd og var på vei tilbake mot treningssenteret da jeg kjente at jeg fikk noe på meg. Først kunne jeg ikke forstå hva det skulle være, men det var til jeg så på låret mitt. Det var det nemlig en stor, våt gusjegrønn fugledrit. ÆSJ. Jeg prøvde å tørke den bort med litt gress og noen blader, men fant fort ut at det lureste var å bare dra hjem å hoppe i dusjen.

I morgen følger nytt forsøk - Får håpe jeg har "fuglegudene" litt mer med meg på min side da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar