torsdag 1. september 2016

En måned til neste halvmaraton!

Birkenbeinerløpet i fjor var første gang jeg løp en halvmaraton. I år gjenntok jeg denne, men fordi det ble så lenge mellom hvert løp mistet jeg motivasjonen for å løpe. Jeg har derfor bestemt meg for å løpe flere halvmaraton i år og alt om en måned står neste på planen!

Da Skal jeg løpe Great Scottish Run i Glasgow sammen med Anette. Vi gleder oss masse og denne gangen er planen å løpe sammen store deler av løpet. Håpet er at vi skal klare å pusshe hverandre til å sette nye personlige rekorder!

Frem til da består treningshverdagen stort sett av korte og lengre løp. Målet er å ha en intevalløkt og en lang økt i uka. Resten av øktene - Jeg prøver å ha fire løpeøkter i uka - går med til det jeg har lyst og tid til den dagen. Målet er også å løpe alle øktene ute, uansett vær, så er jeg forberedt på alle typer være når den store løpedagen kommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar