torsdag 19. februar 2015

Personlig trener!

I går hadde jeg min første time med Personlig Trener. Spent, og nervøs, møtte jeg opp på treningssenteret klokka 10. Jeg var ikke bare beigeistra for ideen om at noen skulle se på meg når jeg trente.

Treninga ble derimot veldig nyttig. Vi gikk gjennom en del øvelser for at jeg kunne få sjekka om teknikken min var riktig eller ikke, og sånn sett syns jeg at jeg fikk mye ut av PT-timen. Hvorvidt jeg syns det er verdt prisen og kommer til å gjøre det igjen, vet jeg ikke. Jeg vil uansett annbefale alle som er litt usikkre på om dere har rett teknikk inne, å prøve en time med PT.

Anette legger bare til en liten kommentar under her:
Jeg har hatt flere timer med PT og er nok mer fornøyd med det, syns absolutt det er verdt prisen og syns jeg får masse igjen for det. Syns jeg får mange nye øvelser jeg kan gjøre og at jeg blir dyttet til å gjøre mer, både når jeg har timer og mellom fordi PT forventer fremgang

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar