lørdag 16. april 2016

Siste hard-økt før rokonkurranse

I dag er det en uke før årets første ro-konkurranse! Neste lørdag skal jeg ro i en firerbåt med en åre hver, og på søndagen skal vi ro samme konkurranse med to årer (sculling). Jeg grugleder meg!

Så lenge det ikke regner klager vi ikke på været!

I dag er i ihvertfall siste hardøkt før konkurransen gjennomført. Og gjett om den ble hard. Økta besto av 3 konkurranse øvelser, hver på 1,5 km. Altså 1,5 km med konkurransefart, snu, ro tilbake, og gjenta. Hele økta ble 12 km lang og tok hos 90 minutter. Jeg var fremdeles stiv og sliten etter en hardøkt i båten på onsdag og trening hos Nike på torsdag, så dagens økt merka jeg godt alt i løpet av den første farts-biten. Vi kom oss alikevel gjennom det, og nå er det kun en teknikktrening igjen så er vi klare for årets første ro-konkurranse! Det blir spennende!!

Det går mye tid på å rydde etter en ro økt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar