torsdag 12. mai 2016

En måned til årets løpshelg

I går fikk jeg mail fra Brikebeinerløpet - En måned til årets løpshelg. EN MÅNED BARE! Shittt - Jeg er jo absolutt ikke klar for dette om bare en måned. Nesten all treningstid i det siste har gått med til å trene roing, så løpsformen min er ikke noe i nærheten av det den burde være. Fra i dag og fremover må jeg derfor sette inn et ekstra gir. Heldigvis er ikke dette så vanskelig når været er som det er. Strålende sol hjelper virkelig på motivasjonen for å ta en joggetur!

Ved siden av roing og jogging har jeg fått tid til litt pole-fitness. Her er et bildet fra det nyeste, og kuleste, trikset jeg har lært meg til nå. Denne heter one-legg hang on, og jeg henger fast i pole-stanga opp-ned med bare et bein og en skulder til å holde meg fast. Kjempe gøy når jeg etter litt øvelse følte at jeg endelig hang trygt og kontrollert!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar