lørdag 21. mai 2016

Joggetur på Aklangen


Tenkte en god opplading til birken var en tur jeg vet inneholder mye bakker siden jeg vet birkebeinerløpet starter med masse bakker. 

Parkerte bilen ved bommen på Aklangen og tenkte jeg skulle jogge oppover bakkene der, er vel ca. 2 km med bakker. På toppen fant jeg 10 på topp Ringerike
skilt og fulgte denne frem til jeg fant registreringsposten for denne turen. Tenkte at dette ble litt for kort tur så fant en sti som gikk videre innover, men den ente bare opp i et området hvor de hadde hogd mye trær og kjørt mye skogsmaskiner, så var bløtt og vanskelig å gå så ente opp med å ha gjørme langt opp på beina så ble bare å snu å prøve å finne samme veg tilbake.

Klarte heldigvis det så fant frem til bilen til slutt, temmelig møkkete og kald , men var godt å komme hjem igjen da ja. 

Ble ikke mer enn 9 km joggetur men brukte litt for lang tid på turen så holdt i dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar