mandag 18. januar 2016

Lett trening og test av nye funksjoner på Garmin 920XT

Som vi har sagt tidligere så har vi fått oss Garmin 920 XT klokke.

Jeg er nå å løper tre ganger i uka for å bli klar til Birken2016. Dette sliter jo litt på knærene, og spessielt nå som jeg må løpe på mølle på grunn av snø. Jeg prøver derfor å bruke svømmebassenget til treningene mellom løpe og styreøktene.  Så i dag har jeg vært i bassenget for noen svømmerunder (memo til meg selv - husk å barber leggene før neste gang!). Det ble en relativt rolig økt, men det var en skikkelig herlig start på dagen! I tillegg fikk jeg testet ut bassengfunksjonen på Garmin klokka. Jeg la inn hvor mange meter bassenget er, også teller den hvor mange ganger jeg snur. Jeg svømte i 20 minutter og endte på 666 meter! Lo litt for meg selv når jeg så det! Utrolig morsomt å ha oversikt i hvertfall! Det eneste jeg er litt missfornøyd med er at bassenget er 18,5 meter, men det går bare ann å legge til hele metere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar